3 thoughts on “Nasehat untuk NII

  1. Salam Pak Ayip,

    saya Pak Othman, mantan sekretaris kedubes Malaysia, 2001 sd 2006. mungkin Bapak masih ingat. saya baru terima buku kiriman bpk, hasil tulisan anak bpd kan?..pada kemarin pagi. adamasalah dgn kiriman tu, kerana ternyata saya sudah pindah ke kantor lain. barusan, kebetulan ada pejabat teman saya,baru mengingatkan saya ttg buku itu dan telah memberinya kepada saya. terima kasih banyak atas kirimn tersebut.. minta hubungi saya Pak..hp +6016 2620499.

    Pak Othman,Malaysia

Silakan tinggalkan komentar Anda di sini, بارك الله فيك

